آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام

استخدام امروز – استخدامی جدید – استخدام بانک – سایت استخدام و آگهی استخدام دولتی – استخدام آموزش و پرورش – استخدام شرکت

آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام

استخدام امروز – استخدامی جدید – استخدام بانک – سایت استخدام و آگهی استخدام دولتی – استخدام آموزش و پرورش – استخدام شرکت

استخدام امروز – استخدامی جدید – استخدام بانک – سایت استخدام و آگهی استخدام دولتی – استخدام آموزش و پرورش – استخدام شرکت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

استخدام


شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۵

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز شماره ۶۸۴۳۷۰ مورخ ۱۳۹۵/۵/۳۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین و مقررات مربوطه تعداد ۱۰۰۰۰ (ده هزار) نفر، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون، توانمندهای عمومی، تخصصی و مصاحبه استخدامی متناسب با نیازهای واحدهای آموزشی طبق شرایط و ضوابط ذیل و به شرط شرکت وگذراندن موفقیت آمیز دوره یکساله مهارت آموزی، به صورت پیمانی درمشاغل آموزشی موردنیاز آموزش و پرورش استخدام مینماید.

الف) تعاریف
مفهوم برخی از اصطلاحاتی که در این آگهی استخدام بکار میرود به شرح ذیل میباشد:
۱- دوره یکساله مهارت آموزی: این دوره شامل مجموعهای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) استکه برای دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده درر آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین نامه خاص خود اجرا میشود.
۲- دامنه پذیرش: شامل یک محدوده جغرافیایی (بخش/شهر/شهرستان) براساس تقسیمات کشوری میباشد که پذیرش و جذب داوطلبان واجد شرایط براساس آن صورت میپذیرد.
۳- محل خدمت: منطقه آموزشی است که حسب نیاز آموزش و پرورش جهت اشتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است.
تذکر: محل دقیق منطقه خدمتی به تشخیص آموزش و پرورش در پیمان نامه تعیین خواهد شد.

جهت دانلود دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده رشته‌های مورد نیاز آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۵ اینجا کلیک کنید
جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید

ب) شرایط عمومی استخدام:
– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (مشروط به اینکه معافیت از خدمت نافی شرایط احراز مشاغل آموزش و پرورش نباشد(ویژه آقایان)
تبصره: داشتن کارت معافیت دائم برای طلاب داوطلب آزمون استخدامی الزامی است.
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزا ی موثر
– دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی در یکی از رشته های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در این آگهی.
– داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی حسن انجام وظایف محوله برای حرفه معلمی در رشته ای که استخدام میشوند (به استناد بند (ز) ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامهه اجرایی ماده مزبور که طبق ضوابط و مقررات آموزش و پرورش در مرحله مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی مورد سنجش قرار میگیرد)
– داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی (آزمایشی، قطعی)، پیمانی دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنهاباشند.
– نداشتن ممنوعیت از خدمات دولتی به موجب آراء مراجع قضا یی و یا ذیصلاح.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون ۲۱ / ۰۸ / ۱۳۹۵ و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام ۱۸ / ۷ // ۱۳۹۵ میباشد .

موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
– الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل ششش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف میباشند .
– ب) افراد خانواده معظ شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال .
– ج) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.
– د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات وو شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشتهاند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها .
تبصره: احراز موارد مذکور در بندهای فوق براساس گواهی صادره از سوی مراجع و دستگاههای ذیصلاح و مسئول خواهد بود.

ج) شرایط اختصاصی استخدام:
۱ – داشتن سن حداکثر ۲۵ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ، حداکثر ۳۰ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر ۳۵ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلیی فوق لیسانس.
۲ – دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی در رشته های تحصیلی مرتبط با شغل اعلام شده در آگهی استخدامی.
تبصره: عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت و دانشنامه درج شده باشد در غیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳ – آن دسته ازداوطلبان فوق لیسانس مجاز به شرکت در آزمون میباشند که رشته تحصیلی فوق لیسانس آنان مطابق با لیسانس یا یکی ازگرایشهای لیسانس آنان باشد.
۴ – متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز (استادکاری)، میبایست دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده یا در صورت دارا بودن فوق دیپلم ناپیوسته ، مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشتهه باشند.
۵ – برخورداری از حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی براساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان.
۶ – گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع براساس ضوابط مربوط.
۷ – تغییر منطقه محل خدمت بعد از قبولی و قبل از استخدام و اشتغال بکار تحت هر شرایطی (تاهل، تجرد، تکفل و….) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بکار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیانن میباشد.
۸ – دارندگان سهمیه استخدامی نیز میباید در زمان مقرر ثبت نام و در آزمون شرکت نمایند. سهمیه استخدامی ( ۲۵ درصد ایثارگران، ۵ درصد رزمندگان و ۳ درصد معلولین) وفق ضوابط و مقررات مربوطط در مقایسه با سایر داوطلبان سهمیه مربوط در شغل محل مورد تقاضا اعمال خواهد شد.
۹ – پذیرفته شدگان آزمون نهایی آزمون استخدامی مکلفند، تعهد کتبی مبنی بر ۱۰ سال خدمت (به شرط تمدید استخدام) در محل جغرافیایی مورد تقاضا به آموزش و پرورش بسپارند (استخدام وو اشتغال آنان منوط به سپردن تعهد محضری خواهدبود).

تذکر مهم:
رعایت کلیه شرایط اختصاصی جداول رشته های تحصیلی مجاز الزامی است.
فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان متعهد خدمت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، حق ثبت نام در آزمون استخدامی را ندارند.

مراحل ثبت نام:

۱ -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
۲ -فایل عکس اسکن شده.
داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسـال از طریـق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱ :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳ :درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید میگرددد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان مختلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام:

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۵/۷/۱۸ لغایت روز شنبه مورخ ۹۵/۷/۲۴ انجام خواهد پذیرفت.
متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۲۹۰/۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبتت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

تذکر مهم: آن دسته از متقاضیانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی ثبت نام نموده اند، چنانچه تمایل به ثبت نام در آزمون اس تخدامی وزارت آموزش و پرورش باشند، نیازی به پرداخت وجه ندارند و می توانند با اطلاعات مربوط به کدپیگیری و پرونده خود در قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نام وارد شده و اقدام به اصلاح تقاضانامه خود نمایند. با توجه به اینکه آزمونهای مذکور هر دو در یک روز برگزارر خواهد شد لازم است توجه داشته باشند در صورت ثبت نام آنان در این آزمون، ثبت نام و رشته شغلی انتخاب شده قبلی آنان، باطل خواهد شد.

صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:

– دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما.
– کارت ملی
– شناسنامه
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران).
– مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر) .
– مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
– مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هریک از موارد مشخص در بندهای ده گانه ذکر شده در بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی).

تذکر مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط دستگاه استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، بومی، گواهی اشتغال به کار بدون شماره شناسه و معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت
نامی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدامم حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

– اطلاعیه مربوط به زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و جدول حوزه های امتحانی در روز چهارشنبه شنبه مورخ ۹۵/۸/۱۲ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۲۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطالعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه اجرایی مربوط بررسی خواهد شد.

تذکر مهم : برگزاری این آزمون و آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی همزمان با یکدیگر خواهد بود و داوطلب منحصراً در یکی از آنها می تواند، متقاضی گردد. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه اجرایی مربوط بررسی خواهد شد .

* در این آزمون به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی